ogloszenia.sandomierz.pl
Ogłoszenia drobne z Sandomierza

Dodaj Ogłoszenie
Potwierdź
Kasuj

Ogłoszenia w serwisie: 4320 / Ogłoszenia oczekujące: 266
Szuk. zaawan.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w związku z RODO są umieszczone w Polityce prywatności
Serwis używa CIASTECZEK. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na zapisywanie ciasteczek na swoim komputerze zgodnie z regulaminem serwisu

Towarzyskie

Informacja: Proszę nie dodawać ogłoszeń "dla dorosłych" (sponsoring, podteksty seksualne, zachęty do zdrady itp.)

Towarzyskie - Przyjaźn :-)Długo się zastanawiałem nad tym głoszeniem. Mam 40 lat i powiedzmy nie mam różowego związku. Pragnę też podkreślić iż nie jestem osobą która szuka kogoś aby się wyżalić. Jestem z okolic Sandomierza i po prostu szukam jakiejś miłek przyjaciółki / koleżanki z która będzie można przyjemnie spędzić czas. Zapomnieć o codzienności pośmiać się itp. Jeśli jest jakaś zainteresowana Pani proszę o kontakt ma...Dodano: 2020-05-16

Towarzyskie - Prywatne i Profesjonalne Sesje Zdjęciowe, Wrocław...ZdjęcieSzukam Przyjaciela, albo do związku, do Miłości, do wspólnych sesji zdjęciowych. Prywatne i Profesjonalne Sesje Zdjęciowe. Sprzedam Zdjęcia z moich Sesji Zdjęciowych – Bielizna, Akty, zdjęcia Erotyczne; zdjęcia wysyłam na E – mail. Jestem Fotomodelką, Grafikiem, Fotografem, Dziennikarką z Wrocławia, w średnim wieku, szczupła, samotna, bez dzieci; brun...
Dodano: 2020-03-25

Towarzyskie - Dziewczynę samotną w związku pozna fajny facet..Dziewczynę, samotną w związku - pozna fajny, 183/90, ogarnięty intelektualnie i finansowo facet.Dodano: 2020-03-09

Towarzyskie - PISZCIE PANOWIE 721747465ZAPRASZAM DO ZNAJOMOSCI OSOBY SZUKAJĄCE MILOSCI MAJĄCE DOSC SAMOTNOSCI MAM MALE GOSPODARSTWO JESTEM OSOBOM Z WADOM WZROKU CO MI ŻYCIA NIE UTRUDNIA POTRAFIE DARZYC SZCZERYMI PRAWDZIWYMI UCZUCIAMI WARTO MIEC OGOS NIE ISC PRZEZ ŻYCIE SAMOTNIE BEDZIE MILO JESLI KTOS SIE ODEZWIE NAPISZE WE DWOJE RAZNIEJ JESTEM OSOBOM Z WADAMI JAK I ZALETAMI JESLI LICZY SIE DLA CIEBIE WNĘTRZE CHARAKTER NIE WYGLĄD FOTKI...Dodano: 2020-02-16

Towarzyskie - Zaprzyjaźnię się z dziewczyną niedowidzącą,niesłyszącą do25lZaprzyjaźnię się z dziewczyną do lat 25. Słabo widzącą lub niesłyszącą. Kim jestem? Sympatyczny facet, (bez problemów zdrowotnych), wysoki, ogarnięty intelektualnie, życiowo, o interesującej i nieco opiekuńczej osobowości, słowny i ogólnie okej. UWAGA!,ważne! NIE szukam znajomości do "stałego związku"!, wspólnego zamieszkania czy zbyt częstych spotkań, a do zaqmplowania oraz (w miarę m...Dodano: 2020-02-07

Towarzyskie - Hellou Dziewczyno..Hellou Dziewczyno 20-27 lat. Na SMS od Ciebie oczekuje Koleś wysoki,(183) przystojny. Typek, z natury opiekuńczy, ogarnięty intelektualnie, finansowo.Tak ogólnie spoko facet, z kpiarskim poczuciem humoru, ale kiedy trzeba-ostry,wymagający, z silnym własnym zdaniem. Przygarnę dziewczynę na dłużej.Chętnie "coś niewielkiego", kieszonkowych rozmiarów. Bardziej przytulną niż przemądrzałą i...Dodano: 2019-12-30

Towarzyskie - Szukam Przyjaciela, Fotomodelka, Sesje Zdjęciowe, Wrocław...ZdjęcieWykonuję prywatnie Sesje Zdjęciowe: Portrety, Moda, Bielizna, Akty, Zdjęcia Erotyczne, Zdjęcia Stylizowane Artystyczne, Zdjęcia dla Modelek i dla Modeli, Fragmenty ciała, Krajobrazy, Martwa Natura, Architektura, Wydarzenia - zdjęcia dziennikarskie, Zdjęcia do Portfolio, do Reklam, do Internetu, można je wykorzystywać do Drukowania. Inne rodzaje Zdjęć według potrzeb na...
Dodano: 2019-12-06

Towarzyskie - Hellou Dziewczyno..Hellou Dziewczyno 20-27 lat. Na SMS od Ciebie oczekuje Koleś wysoki,(183) przystojny. Typek opiekuńczy (z natury), ogarnięty intelektualnie, finansowo, posiadający, o zgrozo, nawet własne łóżko pod własnym dachem (nie umawiam się na randki po knajpach i krzakach :).Tak ogólnie spoko facet, z kpiarskim poczuciem humoru, naturą nastolatka, ale kiedy trzeba-ostry,wymagający, z silnym własnym zdaniem....Dodano: 2019-08-04

Wróć na górę


Korzystając z serwisu www.ogloszenia.sandomierz.pl akceptujesz jego regulamin!
Copyright © 2005 - 2020 ogloszenia.sandomierz.pl